آموزش رمز گذاشتن برای اینستاگرام و معرفی اپلیکیشن های قدرتمند

آموزش رمز گذاشتن برای اینستاگرام و معرفی اپلیکیشن های قدرتمند

Rate this post

تلفن های همراه هوشمند در کنار تمام مزایای که به همراه دارند، معایبی نیز دارند. یکی از مهم ترین معایب آنها این است که در صورتی که تلفن همراه تان دست فرد دیگری بیفتد، به راحتی میتواند وارد اکانت اینستاگرام شما شود و به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند. خوشبختانه راه های زیادی برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما در اینستاگرام وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها گذاشتن رمز روی این اپلیکیشن است. به همین خاطر در این نوشته از دیجی فالوور قصد داریم تا شما را با نحوه قرار دادن قفل روی اینستاگرام آشنا کنیم و در نهایت نیز تعدادی اپلیکیشن خوب برای انجام این کار به شما معرفی خواهیم کرد.

قفل اینستاگرام با استفاده از تنظیمات گوشی اندروید

یکی از بهترین راه ها برای گذاشتن رمز روی اکانت اینستاگرام روی گوشی های نسبتا جدید، استفاده از قابلیت حسگر اثر انگشت است. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.
  • وارد بخش امنیت تنظیمات شوید و به بخش مربوط به تعیین اثر انگشت بروید.
  • بعد از اینکه اثر انگشت خود را در تلفن همراه ثبت کردید، از بین برنامه های موجود در این بخش اینستاگرام را انتخاب کنید.

با انجام این کار میتوانید روی اینستاگرام خود قفل قرار دهید. البته شکل و شمایل تنظیمات و مراحل انجام آن در هر گوشی نسبت به گوشی دیگر متفاوت است. با این حال همه گوشی های اندروید که در سال های اخیر تولید شده اند قابلیت انجام این کار را دارند.

قفل اینستاگرام با استفاده از تنظیمات گوشی iOS

برای اینکه بتوانید روی اینستاگرام خود در گوشی آیفون رمز بگذارید بایستی مراحل نسبتا متفاوتی را نسبت به سیستم عامل اندروید بپیمایید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شده و به تب Screen Time بروید.
  • در این قسمت به بخش App Limits بروید و گزینه Add Limit را انتخاب کنید.
  • حالا از بین گزینه‎های مختلفی که برای‎تان به نمایش در می‎آید، روی اینستاگرام بزنید.
  • در این قسمت با لمس دسته‎ها می‎توانید برنامه‎ های مدنظر خود را در این دسته قرار دهید.
  • در این بخش باید محدودیت زمانی نیز برای برنامه خود در نظر بگیرید. برای مثال میتوانید مشخص کنید که اپ اینستاگرام شما چه روزهایی قفل باشد.
  • در نهایت اینستاگرام شما توسط یک قفل حفاظت خواهد شد.

 

 

چگونه روی اینستاگرام رمز بگذاریم؟

خود برنامه اینستاگرام در حال حاضر قابلیتی برای قفل کردن ندارد. گوشی های نسبتا قدیمی نیز از قابلیت اثر انگشت پشتیبانی نمیکنند. پس شما چگونه می‎توانید روی این اپلیکیشن رمز بگذارید؟ برای انجام این کار بایستی از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید. البته نکته مهم این است که اپلیکیشنی که برای گذاشتن رمز از آن استفاده میکنید قابل اعتماد باشد. در ادامه تعدادی از این برنامه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه CM Locker برای سیستم عامل اندروید

یکی از برنامه‎ های خوب برای قفل کردن اینستاگرام CM Locker نام دارد. این برنامه را می‎توانید از گوگل پلی دانلود کنید چرا که به طور اختصاصی برای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

برنامه Secret folder app lock برای سیستم عامل iOS

یکی از برنامه های مناسب برای قفل کردن اینستاگرام در iOS برنامه Secret folder app lock است که میتوانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

برنامه Locker for Insta Social App

یکی دیگر از برنامه‎ های مناسب برای قفل کردن اینستاگرام Locker for Insta Social App نام دارد. با استفاده از این برنامه میتوانید اطلاعات موجود خود در اینستاگرام را در یک فضای امن قرار دهید. با این برنامه شما میتوانید چت های خود را نیز از دسترس سایر افراد خارج کنید. این برنامه دارای قابلیت های بسیاری است که از جمله آنها میتوان به رمز عبور پشتیبانی، اثر انگشت و اسکنر اشاره کرد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندرویدی است و یکی از مزایای آن استفاده باتری کم آن است.

برنامه Fingerprint Pattern App Lock

برنامه Fingerprint Pattern App Lock را هم می‎توان یکی از بهترین قفل کننده های اینستاگرام در نظر گرفت. البته میتوانید از همین برنامه برای قفل برنامه های دیگری مانند جیمیل، فیسبوک و واتساپ خود نیز استفاده کنید. نام این برنامه به شکلی است که احتمالا فکر کرده اید صرفا با استفاده از اثر انگشت میتوان اینستاگرام را قفل کرد اما به شما امکان قفل کردن برنامه با یک پین را هم میدهد. از نکات مثبت آن میتوان به رابط کاربری حرفه ای، لرزش جالب و جلوه های صوتی آن اشاره کرد.

چند نکته مهم که حین استفاده از برنامه های جانبی بایستی به آن توجه داشته باشید

دیدیم که روش های مختلفی برای قفل کردن اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد. اما هنگام استفاده از این برنامه ها بایستی به چند نکته هم توجه داشته باشید تا امنیت شما حفظ شود.

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که نمیتوان به هر برنامه ای برای قفل کردن اینستاگرام اعتماد کرد. شما بایستی اپلیکیشن قفل کننده خود را فقط از گوگل پلی دانلود کنید. پیش از دانلود یک برنامه حتما در مورد شهرت سازنده و میزان رضایت کاربران در مورد آن برنامه بررسی و تحقیقاتی داشته باشید.

نکته بعدی این است که حتما در کنار رمز عبوری که برای اینستاگرام خود قرار میدهید، یک رمز عبور قوی نیز برای تلفن همراه خود داشته باشید تا امنیت اطلاعات شما بیشتر تامین شود.

ممکن است برخی از نرم افزارها برای کارکرد حرفه ای تر خود از شما هزینه ای را طلب کنند. البته به خاطر داشته باشید که پولی بودن یک نرم افزار به این معنا نیست که خدمات بهتری هم ارائه میدهد اما اصولا این نرم افزارها خدمات بیشتری همچون قابلیت استفاده در چند دستگاه را در اختیار شما قرار خواهند داد.

سوالات متداول رمز گذاشتن برای اینستاگرام و معرفی اپلیکیشن های قدرتمند

آیا میتوان از طریق خود برنامه اینستاگرام برای آن رمز قرار داد؟

خیر. خود برنامه اینستاگرام از قابلیت قرار دادن رمز برخوردار نیست.

چگونه میتوان روی اینستاگرام رمز قرار داد؟

انجام این کار به طور کامل در متن مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

بهترین برنامه برای قفل کردن اینستاگرام در iOS چیست؟

برنامه Secret folder app lock بهترین برنامه برای قفل کردن اینستاگرام در iOS است.

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
    خرید فالوور واقعی
    خرید فالوور واقعی
    خرید ویو اینستاگرام
    خرید ویو اینستاگرام
    خرید لایک اینستاگرام
    خرید لایک اینستاگرام
    Search

    فهرست مطالب

    1000
    فالوور ارزان
    66,612تومان
    سفارش
    1000
    ویو اینستاگرام
    3,996تومان
    سفارش
    1000
    لایک اینستاگرام
    32,879تومان
    سفارش

    لیست فالوور ها

    لیست لایک ها

    لیست ویو ها