🎁 تخفیف 70 درصدی به مدت یک هفته روی کل سرویس ها فعال شد 🎁با شارژ پنل خود به صورت کارت به کارت به میزان 2 میلیون تومان از تخفیفات پنل بهره مند بشید
جهت ارتباط با پشتیبانی کلیک کنید

خرید فالوور فیک اینستاگرام با بهترین کیفیت و کمترین ریزش

اگر فقط و فقط عدد فالوور که نمایش داده میشود برای شما مهم است، پیشنهاد ما به شما خرید فالوور فیک است. اگرچه هزینه این نوع فالوور از سایر پنل های ارائه شده پایینتر است اما همچنان کیفیت قابل قبولی دارند و به هیچ عنوان به اکانت شما آسیب نخواهند رساند.

4.2/5 – (33 امتیاز)

خرید فالوور فیک اینستاگرام با بهترین کیفیت و کمترین ریزش
سایر خدمات اینستاگرام
خدمات فالوور فیک اینستاگرام با کیفیت
🔴اینستاگرام 🙍🏻‍♂️ فالوور فیک
شناسه نام توضیحات قیمت هر 1000 عدد حداقل/حداکثر وضعیت عملیات ها
1925 🔴 فالوور فیک رایگان اینستاگرام 🙍🏻 توضیحات 100  تومان 100/100 فعال
2779 🔴 فالوور اینستاگرام ربات ریزش دارد با تحویل فوری 🙎🏻♂ توضیحات 26,600  تومان 1000/50 فعال
3275 فالوور اینستاگرام |میکس | سرعت: 70 هزار در روز | حداکثر: 70 هزار توضیحات 28,300  تومان 2000/10 فعال
2780 🔴 فالوور اینستاگرام ربات ریزش دار با تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 29,400  تومان 10000/20 فعال
3341 🔴فالوور اینستاگرام | ارزان ترین خدمات - حداکثر 50 هزار🙎🏻‍♂️ توضیحات 30,000  تومان 1000/100 فعال
3276 فالوور اینستاگرام | بدون پر کردن | حداکثر 10 هزار | فوری | 0-10 دقیقه | 10 هزار در روز توضیحات 30,500  تومان 70000/10 فعال
3342 🔴فالوورهای میکس اینستاگرام | 10 هزار در روز🙎🏻‍♂️ توضیحات 31,000  تومان 70000/10 فعال
2872 🔴 فالوور ربات اینستاگرام با تحویل فوری بدون گارانتی 🙎🏻‍♂️ توضیحات 31,600  تومان 50000/10 فعال
3277 🔴حداکثر 20 هزار دنبال کننده ربات اینستاگرام | 0-30 دقیقه توضیحات 32,300  تومان 100000/10 فعال
2781 🔴 فالوور اینستاگرام ربات ریزش دار با تحویل فوری - سرور 2 🙎🏻‍♂️ توضیحات 33,500  تومان 300000/20 فعال
3352 🔴فالوور اینستاگرام | حداکثر 80 هزار | کیفیت بالا🙎🏻‍♂️ توضیحات 34,100  تومان 20000/50 فعال
3289 فالوور اینستاگرام سرعتی | حداکثر: 60کا توضیحات 34,100  تومان 800000/50 فعال
2874 🔴 فالوور ربات اینستاگرام بدون گارانتی با تحویل فوری 🙎🏻‍♂️ توضیحات 35,800  تومان 28500/100 فعال
2873 🔴 فالوور ربات اینستاگرام با تحویل فوری بدون گارانتی 🙎🏻‍♂️ توضیحات 46,600  تومان 5000/20 فعال
2303 فالوور ویژه محدودیت | سرعت بسیار بالا🔥💎💕 توضیحات 54,900  تومان 100000/100 فعال
1571 🔴فالوور عربی اینستاگرام با تحویل فوری بدون ریزش ♻ 30 روز جبران ریزش🙍🏻 توضیحات 236,100  تومان 30000/100 فعال
1573 🔴فالوور عربی اینستاگرام ~ بدون ریزش ♻ 30 روز جبران ریزش🙍🏻 توضیحات 618,500  تومان 10000/10 فعال

نظرات مشتریان عزیزمون با صدای خودشون در مورد سایت دیجی فالوور

دیجی فالوور بزرگترین مرجع فروش خدمات شبکه های اجتماعی

خرید فالوور فیک اینستاگرام با بهترین کیفیت

وبسایت دیجی فالوور تمام انواع فالوور رو از فالوور واقعی ایرانی بگیر تا فالوور فیک براتون به فروش گذاشته. اگر عدد فالوور صرفا براتون مهمه خرید فالوور فیک میتونه براتون گزینه مناسبی باشه ولی اگر کیفیت فالوور و فعال بودنشون براتون مهمتره فالوور ایرانی واقعی پیشنهاد ما به شماست.

سوالات پرتکرار فالوور فیک اینستاگرام

اگر خرید فالوور فیک را از سایت های نامعتبر انجام دهید ممکن است از سوی اینستاگرام متوجه محدودیت یا جریمه شوید. اما با خرید از سایت هایی مانند دیجی فالوور می توانید مطمئن باشید که هیچ مشکلی شما را تهدید نخواهد کرد.

داشتن فالوور فیک نه تنها مشکلی در راه یافتن پیج به اکسپلور ایجاد نمی کند؛ بلکه استفاده درست و اصولی از نوع با کیفیت آن باعث می شود محتوای پیجتان بیش از پیش در اکسپلور دیده شود.

علت ارزانی و کیفیت بالای سرویس های این وب سایت به دلیل خرید بدون واسطه مشتریان از سایت مرجع است.

خیر؛ خرید فالوور فیک نه تنها باعث خروج محتوا های شما از اکسپلور نمی شود بلکه به راه یابی محتوای های جدید شما به اکسپلور اینستاگرام هم کمک می کند.

بله! مشخصا شاخصه ی هر فالووری دارا بودن اکانت و صفحه نمایه کامل است؛ تنها تفاوت بین فالوور های فیک و واقعی در میزان فعالیت آنهاست.

فالوور فیک اینستاگرام
اطلاعات خرید فالوور فیک اینستاگرام
💎کیفیت فالوور فیک فالوور فیک کاملا با کیفیت 100% تضمینی با تحویل فوری
💲قیمت فالوور فیک اینستاگرام شروع قیمت از 20،000 تومان
⏳ زمان انجام کاملا خودکار
⏱ پشتیبانی 24 ساعت شبانه روز
⭐️ گارانتی ضمانت بازگشت وجه در صورت وجود مشکل در سفارش
✅ نحوه ثبت سفارش خرید از سایت به صورت آنلاین

آیا سوالی دارید؟

لطفاً سوالات زیر را بخوانید و اگر نمی توانید پاسخ خود را پیدا کنید ،
لطفاً سوال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

فالوور فیک مناسب چه پیج ‌هایی است؟

اگر از پیج هایی هستید که نیاز دارید تعداد فالوورهای خود را بیشتر از آنچه که هست نشان دهید به احتمال زیاد فالوور فیک مناسب شماست. فالوورهای فیک میزان تعامل پیج شما را افزایش نمی دهند اما در مقابل با هزینه ی کم تعداد دنبال کننده های پیج شما را زیاد نشان خواهند داد.

آیا خرید فالوور فیک راه ارزانی برای افزایش تعداد فالوور است؟

بله. در میان تمام روش هایی که می تواند تعداد دنبال کننده های پیج شما را افزایش دهد، خرید فالوور فیک ارزان ترین راه است.

آیا برای خرید فالوور فیک باید رمز عبور پیج را به فروشنده ارائه دهیم؟

خیر. برای خرید فالوور فیک به هیچ عنوان نیازی به ارائه ی رمز عبور پیج و سایر اطلاعات امنیتی به شخص فروشنده وجود ندارد.

آیا سایر کاربران میتوانند متوجه فیک بودن فالوور ها بشوند؟

اگر تناسب بین کل فالوور ها با میزان فالوور های فیک خریداری شده را رعایت کنید تشخیص اینکه شما فالوور فیک خریداری کرده اید بسیار دشوار خواهد بود و به این ترتیب کسی نمی تواند متوجه فیک بودن فالوور های شما بشود.

آیا پیجی که فالوور فیک داشته باشد به اکسپلور راه پیدا می‌کند؟

داشتن فالوور فیک نه تنها مشکلی در راه یافتن پیج به اکسپلور ایجاد نمی کند؛ بلکه استفاده درست و اصولی از نوع با کیفیت آن باعث می شود محتوای پیجتان بیش از پیش در اکسپلور دیده شود.

آیا ممکن است خرید فالوور فیک باعث مسدود شدن پیج شود؟

خرید فالوور فیک از وب سایت دیجی فالوور به دلیل بالا بودن کیفیت سرویس ها و همچنین تشابه حداکثری فالوور های فیک به فالوور های واقعی این تضمین را به شما میدهد که بعد از خرید، هیچ مشکلی متوجه پیج شما نمی شود.

چرا باید فالوور فیک بخریم؟

اینستاگرام به مرور زمان به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است که افراد به اشتراک‌گذاری لحظات خود و برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خود پرداخته و حتی می‌توانند درآمد کسب کنند. از زمانی که امکانات تجاری در این شبکه مشخص شد، اهمیت داشتن تعداد فالوورهای بالا در اینستاگرام نیز بیشتر شد. روش‌های متنوعی برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان وجود دارد و خرید فالوور یکی از این روش‌ها می باشد.

فالوور های اینستاگرام انواع متفاوتی دارند که یمی از آنها را میتوان فالوور فیک معرفی کرد که شما میتوانید با خرید فالوور اینستاگرام به رشد کاربران خود در اینستاگرام کمک کنید. در این نوشته قصد داریم تا جنبه های مثبت و منفی انجام این کار را با یکدیگر بسنجیم؛ پیشنهاد می کنیم با این مقاله از وب سایت دیجی فالوور همراه باشید.

دلایل خرید فالوور فیک اینستاگرام

افراد به دلایل گوناگونی اقدام به خرید فالوور فیک می کنند و یکی از دلایل مهمی که منجر به خرید فالوور فیک می شود ارزان بود فالوور فیک نسبت به سایر فالوور هاست، به همین خاطر افراد به دنبال فالوور فیک می روند تا بتوانند تعداد دنبال‌ کننده های پیج خود را به اندازه ی متناسبی برسانند. اگر در سایت های مختلفی را دیده باشید متوجه خواهید شد که فالوورهای فیک همیشه قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع فالوورها دارند.

خرید فالوور فیک اینستاگرام با بهترین کیفیت و تضمینی

مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام

خرید فالوور فیک مزایای بسیار زیادی دارد و تنها کاری که میتواند کمیت و کیفیت این مزیت ها را افزایش دهد خرید اصولی و تعداد مناسب فالوور ها از مرجعی معتبر است؛ خرید این سرویس به دلیل شباهت بالای فالوور ها با کاربران واقعی بسیار حائز اهمیت است به طوری که امروزه استفاده از این خدمات برای پیج های بزرگ امری معمول و روتین است.

و این فرصت از نظر کارشناسان بسیار مورد توجه است چرا که خرید انبوهی از این فالوور ها با پرداخت هزینه ی بسیار کمی همراه است و در مقایسه با جذب فالوور های اندک از طریق تبلیغات گران قیمت بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد؛ همچنین خرید فالوور فیک، اینتراکشن و اعتبار پیج، درآمد و اعتماد کاربران نسبت به پیج را هم افزایش میدهد.

فالوور فیک با فالوور واقعی چه تفاوتی دارند؟

فالوور فیک و فالوور واقعی از نوع ایرانی یا خارجی در چند نکته با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند؛ فالوورهای فیک عموما توسط نرم افزارهای خاص به تعداد زیاد در مدت زمان کوتاهی با استفاده از ایمیل های جعلی تولید می‌ شوند و این حساب ها توسط کاربر مدیریت نمیشوند و در اینستاگرام هیچ فعالیتی ندارند. 

فالوور های فیک تفاوت های بسیاری نسبت به فالوور های واقعی اینستاگرام دارد در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این تفاوت ها را بررسی کنیم.

قیمت ارزان

قیمت ارزان و ناچیز سرویس های فالوور فیک مهمترین و برجسته ترین تفاوت آنها با سایر سرویس ها است.

میزان فعالیت

از دیگر تفاوت های این فالوور ها با فالوور واقعی میتوان به میزان فعالیت آنها اشاره کرد؛ به طور کلی فالوور های فیک هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند و صرفا فقط به تعداد دنبال کننده هایتان می افزایند.

ریزش حداقلی

به دلیل اینکه این حساب ها توسط ربات کنترل میشوند؛ ریزش آنها هم به نسبت حساب های واقعی بسیار بسیار کمتر است.

جذب سریع

دریافت تعداد بسیار زیاد این فالوور ها تنها در چند دقیقه میسر میشود و نیازی به صرف زمان طولانی ندارد (البته توصیه می شود این فالوور ها را در تعداد کم و با فاصله زمانی برای پیجتان خریداری کنید تا اینستاگرام به فعالیت شما مشکوک نشود).

ظاهر پیج

ظاهر این پیج های فیک بسته به نوع سرویس و کیفیت آنها متفاوت است، نوع بی کیفیت این فالوور ها معمولا پروفایل و پست ندارند و اسامی آنها ممکن است با مسما نباشد؛ بنابراین باید در خرید آنها نهایت وسواس را به خرج دهید و تناسب تعداد فالوور هایتان با تعداد فالوور فیک خریداری شده را در نظر داشته باشید. تفاوت فالوور فیک با فالوور واقعی

چرا فالوور فیک بهترین گزینه برای افزایش فالوور است؟

فالوور فیک می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای پیج هایی باشد که در ابتدای راه اندازی کسب و کار خود در فضای اینستاگرام هستند چرا که این پیج ها اصولا سرمایه زیادی برای تبلیغات یا جذب فالوور با استفاده از تولید محتوا و … ندارند. فالوورهای فیک، تعداد دنبال کنندگان پروفایل پیجتان را افزایش می دهد و درصورتی که کاربر جدیدی با آن روبرو شود، قطعا پیجتان را یک پیج معتبر می بیند و آن را فالو میکند؛ بر همین اساس خرید فالوور فیک می تواند برای موفقیت و جذب دنبال کنندگان واقعی موثر باشد.

خرید این سرویس زمانی موثر است که از یک منبع معتبر خریداری شود؛ بنابراین باید به این نکته بسیار دقت کنید و از منبع تهیه آن اطمینان کامل داشته باشید. وب سایت دیجی فالوور با سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات شبکه های اجتماعی، بهترین نوع فالوور ها را به شما عزیزان ارائه می دهد که فالوورهای فیک آن دارای جبران ریزش می باشد یعنی اگر بعد از خرید فالوور فیک، در حد 10 تا 20 درصد ریزش کرد، به صورت خودکار این ریزش جبران خواهد شد؛بنابراین می توانید با صحت کامل از این وب سایت معتبر خرید کنید.

چرا باید فالوور فیک را از سایت دیجی فالوور بخرم؟

1- دارای نماد اعتماد الکترونیک

2- تحویل فوری

3- قیمت ارزان

4- تضمین بازگشت وجه

5- ارائه انواع خدمات شبکه های اجتماعی

6- پشتیبانی 24 ساعته

فالوور فیک چه کاربردی برای پیج ما دارد؟

آنها صرفا برای افزایش تعداد فالوورهای پیج کاربرد دارند؛ در نتیجه فالوورهای فیک نمی توانند باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما شوند چراکه نرخ تعامل، یکی از مهم ترین مولفه هایی است که اینستاگرام از آن برای تشخیص رتبه بندی بین پیج های مختلف استفاده می کند. با این حال قیمت فالوور فیک نسبت به سایر انواع فالوورها پایین تر است شما را به راحتی در افزایش کمک میکند.

چگونه می توان با خرید فالوور فیک تعامل پیج را بالا برد؟

هنگامی که شما اقدام به خرید فالوور واقعی ایرانی یا خارجی می کنید (از طریق سایت های معتبر و شناخته شده)، پیج شما در معرض دید تعداد زیادی از این اکانت ها قرار می گیرد و سپس آنها به دلخواه خود شما را فالو می کنند. این فالوورها می توانند بر روی نرخ تعامل پیج شما تاثیر مناسبی داشته باشند چرا که اگر محتوای قابل توجهی به اشتراک بگذارید، به احتمال زیاد تعداد زیادی از آن ها پست شما را لایک کرده و کامنت می گذارند و به این ترتیب نرخ تعامل پیج شما افزایش می یابد و  واضح است که این نوع از فالوورها از قیمت بیشتری نسبت به فالوورهای فیک برخوردارند.

آیا فالوور فیک بدون ریزش وجود دارد؟

بسیاری از سایت ها و افراد، وعده ی فالوور فیک بدون ریزش را به شما می دهند، اما ما اینجا هستیم تا واقعیت را با شما در میان بگذاریم. فالوور فیک بدون ریزش یک امر نادرست می باشد و ده ها بار تجربه خرید فالوور فیک به ما نشان داده است که این نوع از دنبال کننده ها با ریزش روبرو هستند و عمده افرادی که وعده ی فالوور فیک بدون ریزش می دهند، قصد فریب دادن شما را دارند.

ریزش فالوور های فیک چقدر است؟

فالوور فیک ریزش بین 3 تا 15% را دارد و گاهی اوقات الگوریتم های اینستاگرام با آپدیت شدن و هوشمندی بیشتر متوجه حضور این حساب ها در بین فالوور های شما خواهند شد و آن ها را از پیج شما حذف می کنند. در نتیجه شما بعد از مدتی که از خریدتان گذشت متوجه می‎شوید که تعداد دنبال کننده های شما کاهش قابل توجهی داشته است. بنابراین اگر فردی یا سایتی ادعا کرد که فالوور فیک ارزان بدون ریزش به شما میدهد حتما در صحت آن شخص یا آن مجموعه شک کنید.

آیا ممکن است برخی سایت ها در هنگام خرید فالوور فیک کلاهبرداری کنند؟

برخی سایت ها ممکن است از شما رمز عبور پیج را بخواهند و به سادگی وارد پیج شما شوند؛ اما ممکن است آنها از روش های پیچیده تری هم استفاده کنند. برای مثال ممکن است از شما رمز عبور نخواهند و فقط بگویند که آیدی خود را به آنها تحویل دهید؛ سپس چک می کنند که وضعیت امنیتی پیج شما در چه حالی است و اگر شما از ایمیل معتبر، پسوردهای آسان و … استفاده کرده باشید به راحتی آب خوردن شما را هک خواهند کرد. برخی از این افراد به دوستان شما پیام ارسال می کنند و از آنها درخواست پول می کنند. در نتیجه لازم است در این رابطه هوشیار باشید و فالوور فیک را حتما و حتما از سایت های معتبر خریداری کنید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

😍 نظرات و بازخورد مشتریان 😍

9دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
دیجی فالوور
دیجی فالوور

سایت دیجی فالوور بزرگترین مرجع رسمی فروش خدمات شبکه های اجتماعی مفتخر است تا با ارائه خدمات باکیفیت همراه با کمترین قیمت ممکن شما را در مسیر رسیدن به معروفیت همراهی کند.

😍با سایت دیجی فالوور در اوج بدرخشید😍

دسترسی سریع

زبان

اطلاعات تماس

پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت دیجی فالوور هر روز هفته از طریق تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمیل و پیامک پاسخگو نیازهای شما عزیزان است.

09367435414

سوشیال‌ها:

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد